Afbeelding
Foto: © Bob Awick

Wethouder trapt ijsjesactie voor vrijwilligers af

Maatschappelijk

NAARDEN - Vrijwilligers in Gooise Meren worden in het zonnetje gezet met de jaarlijkse ijsjesactie van de gemeente en Vrijwilligerscentrale Gooise Meren. Wethouder Mark Marshall gaf woensdagmiddag bij IJshuys De Ster het startsein voor de actie door de eerste ijsjes uit te reiken aan vrijwilligers van verschillende maatschappelijke en culturele organisaties.

Bij de aftrap waren onder meer vrijwilligers aanwezig van deMess, Het Nederlands Vestingmuseum en Samen Doen. Met de actie spreken de gemeente en de vrijwilligerscentrale hun waardering uit voor inwoners die zich belangeloos inzetten voor anderen en voor het verenigings- en culturele leven in Gooise Meren.

ADVERTENTIE

Vrijwilligers kunnen gedurende de actieperiode - en alleen door-de-weeks - een bon voor een gratis ijsje ophalen bij de balies van de Uit-Wijk in Bussum en De Plataan in Naarden. Vrijwilligers uit Muiden en Muiderberg kunnen een mailtje sturen naar info@vcgooisemeren.nl. De bonnen zijn verkrijgbaar zolang de voorraad strekt. De actie loopt van woensdag 24 juni tot en met vrijdag 3 juli; de bon is geldig tot en met zaterdag 11 juli.

Uit de krant